Revolution Race er en meget moderne virksomhed, de har virkelig forstået brugen af de sociale medier og den virale verden. Deres hjemmeside er virkelig lækker og spæk fyldt med fede funktioner. Du kan få så meget information om produktet, størrelse, andres mening og andet. Hvad kunder mener og tænker er burdet direkte sammen med det en ny kunde præsenteres for, genialt med en sådan glasplade over forretningen, intet er pakket væk, genialt.
Revolution Race er også yderst aktiv i brugen af de sociale medier og diverse influensers, det er lige fra kagedyst dommere til den danske supermand Erik B. Jørgensen, sidst nævnte ved jeg ikke “kan købes for penge”, men siger sin ærlige mening. Igen, de har virkelig taget den moderne teknolog til dem, på den fede måde. Deres produkt billeder er også fantastiske, de sender os købere på fede naturoplevelser og eventyr sammen med deres produkter, godt tænkt og det virker, ihvertilfælde på mig.
Som nævnt før, deres små korte præsentationsvideoer er virkelig fede, det forstår jeg ikke alle andre ikke har taget til sig. I starten var det tydeligt de var lavet med en mobiltelefon, lidt kikset, men på den fede måde. I dag er det professionelt lavet, som alt andet, det lille barn er vokset sig stort.
544 tusinde følgere på Facebook, 400 tusinde på Instagram – bare imponerende